کالایاب

آموزش صفر تا صد تنظیم و سفتی تسمه تردمیل

آموزش صفر تا صد تنظیم و سفتی تسمه تردمیل

آموزش صفر تا صد تنظیم و سفتی تسمه تردمیل

چه زمانی شاهده به وجود آمدن مشکلات تسمه تردمیل می شویم؟ متداول ترین مشکلاتی که ممکن است برای دستگاه ورزشی تردمیل به وجود بیاید چیست؟ اقدامات لازم جهت تنظیم نمودن تسمه موجود در تردمیل چیست؟ چه زمانی برای تعمیر تسمه تردمیل به تعمیرکار با تجربه تردمیل نیاز داریم؟ هزینه تعمیرات مربوط به تسمه های تردمیل چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟ هر چند وقت یکبار باید تردمیل را سرویس کنیم تا نیاز به تعمیرات کمتر شود؟ و بسیاری سوالات دیگر در مورد تردمیل که با هم در همین پست مطالعه می کنیم. در صورتی که شما نیز در خانه و یا باشگاه از تردمیل استفاده می کنید پس باید این نکات را در مورد نگهداری از تردمیل بدانید. با ما همراه باشید تا شما را با مهمترین نکات استفاده از تردمیل آشنا کنیم.

تنظیم سفتی تسمه تردمیل

چه زمانی شاهد مشکلات تسمه تردمیل می شویم؟

برخی افراد تصور می کنند که تسمه موجود در تردمیل کش می آید! این یک باور غلط است که بین برخی افراد رواج پیدا کرده است. در واقع زمانی که تسمه را به تازگی تعویض کرده باشید یا روغن کاری کرده باشید ممکن است ممکن است تسمه را به درستی در جای خود قرار نداده باشید و این نامیزانی تسمه ها را به دنبال خواهد داشت.

زمانی که تسمه های تردمیل بیش از حد محکم و یا خیلی شل بسته شده باشد نیز شاهد مشکلات بسیاری در زمینه تردمیل خواهیم بود. در نتیجه شما به راحتی نمی توانید بر روی تردمیل فعالیت داشته باشید.

ممکن است تسمه ی تردمیل فرسوده شده باشد. به دلیل استفاده مداوم و تنظیم نبودن تسمه ها ممکن است شاهد لغرش هایی بر روی تردمیل باشید. که در چنین شرایطی باید هر چه سریع تر از از یک تعمیرکار با تجربه بخواهید تسمه تردمیل شما را تعویض و تنظیم کند. که پس از آن بتوانید شاهد روان تر کار کردن تردمیل باشید.

اقدامات لازم جهت تنظیم تسمه تردمیل چیست؟

شاید یکی از سوالات شما این باشد که چطور تنظیم تسمه تردمیل را به تنهایی انجام دهیم. در نگاه اول تنظیم نمودن تسمه تردمیل کار راحتی به نظر می رسد و در صورتی که شما نیز به کارهای فنی علاقه داشته باشید حتما در صدد تنظیم نمودن تسمه تردمیل آستین بالا زده و دست به کار شده اید. اما خوب است بدانید یکی از اصلی ترین قسمت های تردمیل همین تسمه می باشد. که اگر به درستی تنظیم نشود قبل از هر چیز شاهد فرسودگی تسمه خواهید بود و بعد از ان یکی یکی سایر قطعات تردمیل شما نیز آسیب می بیند. بنابراین در صورتی که تخصصی در این زمینه نداریم بهتر است کار را به کاردان بسپارید و عقب بایستید و شاهد تنظیم تسمه توسط متخصص این کار باشید. این کار کاملا تخصصی است.

برای تنظیم تسمه باید پیچ های کنار دستگاه را محکم و آزاد کنید. برای این کار باید قبل از هر چیز عرشه تردمیل را باز کنید پیچ های تردمیل در قسمت پشت تردمیل قرار دارد در این مرحله کافی است پیچ ها را در خلاف عقربه های ساعت بچرخانید تا تسمه ها محکم شود. در صورتی که بیش از حد تسمه ها را محکم کردید پیچ را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا آزاد شود. تا به اینجای کار خوب پیش رفته اید. حالا کافی است تردمیل را به برق وصل کنید و بر روی آن راه بروید. در صورتی که هنوز هم لغزش تردمیل را احساس کردید پس تنظیمات به درستی صورت نگرفته است. در چنین شرایطی مجددا دستگاه را خاموش کنید و تنظیمات مربوط تسمه دستگاه را انجام دهید.

تنظیم سفتی تسمه تردمیل

هزینه تعمیرات مربوط به تسمه های تردمیل چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟

همان طور که در بالا نیز اشاره شد تمامی قطعات دستگاه های الکتریکی همچون تردمیل به یکدیگر مرتبط می باشند. بنابراین می توان گفت عملکرد یک قطعه بر روی سایر قطعات نیز تاثیر گذار می باشد. بنابراین به یاد داشته باشید در صورت بروز هر گونه مشکلی باید هر چه سریع تر مشکل قطعه را برطرف نمایید. تعمیر تسمه تردمیل نیز یکی از همین قطعات می باشد. شما باید تنظیمات مربوط به تسمه تردمیل را به درستی و حتما توسط فردی حرفه ای و با تجربه انجام دهید. شاید بپرسید چطور و از کجا این شخص حرفه ای را پیدا کنیم؟ ما در ادامه شما را با یکی از شرکت هایی که مهارت خوبی در زمینه دستگاه های ورزشی دارد آشنا می کنیم.

خوب است بدانید هزینه های مربوط به تعمیرات لوازم ورزشی از جمله تعمیر تسمه تردمیل با توجه به میزان خرابی و نوع برند دستگاه مشخص می شود. به عنوان مثال در صورتی که شما نیاز به تعویض تسمه های قدیمی با تسمه های جدید داشته باشید باید هزینه خرید تسمه جدید را نیز بپردازید. خوب است بدانید که هزینه قطعات با توجه به نرخ دلار محاسبه می گردد. همچنین عواملی همچون نرخ دلار و تورم بازار در این زمینه بی تاثیر نیستند.

انتخاب شرکتی مناسب جهت دریافت خدمات دستگاه های ورزشی

شرکت های زیادی هستند که در زمینه فروش، تعمیرات و سرویس دستگاه های ورزشی فعالیت دارند اما انتخاب درست کدام است؟ یکی از پرطرفدار ترین شرکت ها که در این زمینه فعالیت دارد کالایاب می باشد. این شرکت توانسته است با ارائه خدمات با کیفیت و دریافت هزینه مقرون به صرفه به یکی از بهترین گزینه های انتخابی توسط ورزشکاران تبدیل شود. در صورتی که شما نیز به دنبال افرادی با تجربه و حرفه ای در زمینه دستگاه های ورزشی از جمله تردمیل می باشید پیشنهاد ما به شما کالاب می باشد. برای اینکه بتوانید با خدمات این شرکت و هزینه های مربوط به تعمیرات و سرویس دستگاه های ورزشی که توسط همین شرکت ارائه می گردد بیشتر آشنا شوید پس با ما همراه شوید. ما همیشه به دنبال آن هستیم که بهترین گزینه ها را در اختیار شما قرار دهیم.

تلفن دفتر مرکزی : 02166925463

تلفن تماس: 09046838438 – 09022755277

“برای مشتریان گرامی مراجعه حضوری همه روزه از ساعت 9 صبح تا ساعت 5 بعد از ظهر با هماهنگی قبلی امکان پذیر است.”

رسانه های همکار
استفاده از مطالب نیوکالا مگ برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام دیجی‌کالا مگ و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به شرکت نوآوران فن‌آوازه (فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا) تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.