کالایاب

نکاتی مهم برای استفاده از تردمیل قسمت2

نکاتی مهم برای استفاده از تردمیل قسمت2

در نوشته‌ی پیشین درباره‌ی نکاتی برای استفاده از تردمیل صحبت کردیم،

در این مطلب نیز به شرح نکات مهم دیگری در استفاده از دستگاه‌های تردمیل می‌پردازیم.

پیش از استفاده از دستگاه

پیش از استفاده از دستگاه لازم است که نکات بسیار مهمی را رعایت فرمائید. دستگاه‌های تردمیل خانگی همیشه در دسترس شما هستند و همین ویژگی باعث می‌شود وسوسه شوید بدون آمادگی از آن استفاده کنید.

اما همانطور که در قسمت قبل نیز گفتیم برای از آنها باید حتما مراحل گرم کردن را انجام دهید. هیچ‌گاه با بدن آماده از دستگاه استفاده نکنید که دچار آسیب و صدمه نشود

ابتدای استفاده از دستگاه تردمیل

در ابتدای تمرین با تردمیل دقت داشته باشید که حتما با گام‌هایی آهسته قدم بردارید. سرعت پیاده‌روی شما روی دستگاه باید در ابتدا کم بوده و به‌مرور به سرعت خود بیفزائید. سر خود را بالا بگیرید و ستون فقرات را صاف نگه‌دارید. اکنون می‌توانید به‌تدریج بر سرعت خود بیفزائید.

حین استفاده از دستگاه تردمیل

در زمان استفاده از دستگاه نیز می‌بایست نکاتی را مدنظر قرار دهید.

هنگام استفاده از آنها سعی کنید دست‌های خود را نیز تکان دهید. حتی‌الامکان برای حفظ تعادل خود از دستگیره‌های کناری استفاده نکنید. سعی کنید مثل راه‌رفتن یا دویدن طبیعی دست‌های خود را نیز حرکت دهید.

پایان استفاده از دستگاه

در پایان تمرین با تردمیل نیز مهم‌ترین کاری که باید انجام دهید مراحل سرد کردن بدن است. اگر بلافاصله پس از استفاده از دستگاه، یعنی زمانی که ضربان قلب بالایی دارید به استراحت بپردازید و ورزش خود را پایان دهید ممکن است دچار آسیب‌های آنی شده و یا به‌مرور زمان صدمه ببینید.

رسانه های همکار
استفاده از مطالب نیوکالا مگ برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام دیجی‌کالا مگ و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به شرکت نوآوران فن‌آوازه (فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا) تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.